piątek, 18 września 2015

SANTORINI.

Dziś bez ideologii. Znalazłam hotel na Santorini, który mi się podoba i chętnie bym się tam zatrzymała gdyby pojawiła się ku temu okazja, chociaż intuicja podpowiada mi, że nie ma tego hotelu w ofercie last minute.


Miejsce: Santorini
Projekt:  Patsios

Przyglądając się  tym wnętrzom nasuwają mi się takie skojarzenia:

ELEGANCJA, PRZESTRZEŃ, SPOKÓJ, DOBRA ENERGIA, WYGODA.

homeadore.com



homeadore.com

homeadore.com

homeadore.com

homeadore.com

homeadore.com

homeadore.com

homeadore.com

homeadore.com

homeadore.com

A patrząc na te widoki z tarasu  mam jeszcze jedno, zupełnie zaskakujące myślę, skojarzenie : 

WAKACJE!
homeadore.com

homeadore.com

homeadore.com


Podejrzewam , że to nie jedyny godny zwrócenia uwagi hotel na tej greckiej wyspie. Korci mnie żeby przyjrzeć się innym i myślę sobie, że odnośnie tego tematu tak zwany ciąg dalszy nastąpi.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz