piątek, 17 lipca 2015

SYPIALNIE. DREWNO.

Dziś pod lupę wzięłam sypialnie.
Znalazłam bardzo dużo inspiracji -  sypialnie industrialne, romantyczne, domowe, hotelowe, prowansalskie, amerykańskie, skandynawskie, ciemne, jasne, małe, duże itepe itede...
Ale!
W związku z tym, że mam wielką słabość do drewna, zarówno we wnętrzach jak i  "zewnętrzach" postanowiłam na początek podzielić się tymi sypialniami, w których obsadzie  występuje właśnie drewno. Nie zawsze jest to rola główna, czasem drugoplanowa, ale przecież drugoplanowe też wiele wnoszą. Za drugoplanowe role też przyznają Oskary.

Poniżej moje nominacje. 
Za role pierwszoplanowe:


archello.com
Uzasadnienie: zbędne 



carlaaston.com
  Uzasadnienie: podłoga, sufit i meble w drewnie. 


homedsgn.com
 Uzasadnienie: cały szkielet/ rama/ budowa łóżka w drewnie.

hola-design.pl
remodelista.com
inthralld.com
dreambookdesign.com
homeadore.com
homebook.pl
houzz.com
 Uzasadnienie: wezgłowie i podłoga w drewnie. 


Tutaj zaczynam nominacje za role drugoplanowe.
Postać drewna mocno znacząca, ale jakby więcej powietrza....
Oto nominowane, proszę:

houzz.com
Za wezgłowie.


lushome.com
theberry.com
topdreamer.com
Za stelaż.

Pierwsza kategoria za mną.
Mam swoje faworytki.
Ale..ciekawi mnie  jak głosowałaby publiczność?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz