czwartek, 11 czerwca 2015

PRZESTRZEŃ BIUROWA A KOLOR.


Jak byłam mała to chodziłam do "Gawędy".
Jedną z pierwszych piosenek jakich się tam nauczyłam była piosenka "Kolorowa".
Szła ona mniej więcej tak : "...czarne przegrywa, kolor wygrywa, w kolory grajmy dziś, w jabłka z jabłonek, w skrzydła biedronek, w każdy zielony liść...."
I dalej też było o kolorach...
Czy to przez "Gawędę" czy nie, tak mi się w głowie zakodowało, że lubię kolory i poprawiają mi one humor, szczególnie gdy za oknem szarość, burość i nijakość.

Pewnie właśnie dlatego zainteresował mnie  taki budynek, przez którego okna przebijają się kolory jego wnętrz. 

Chodzi o budynek o nazwie Apos2, znajdujący się w Bangkoku.
Jest on fragmentem pierzei, która  na zewnątrz zupełnie niczym się nie wyróżnia...


archdaily.com



ale wnętrze budynku to zaprojektowana przez biuro APOSTROPHY'S kolorowa przestrzeń. 

Trzy kolory. Czerwony.
Parter. 

archdaily.com



archdaily.com
archdaily.com
archdaily.com
archdaily.com
archdaily.com
archdaily.com
archdaily.com
archdaily.com
archdaily.com

Trzy kolory. Niebieski.
Piętro pierwsze.


archdaily.com
archdaily.com
archdaily.com
archdaily.com
archdaily.com
archdaily.com
archdaily.com
archdaily.com
archdaily.com
archdaily.com
archdaily.com
archdaily.com

Trzy kolory. Żółty.
Piętro drugie. 


archdaily.com
archdaily.com
archdaily.com
archdaily.com
archdaily.com

Takie wnętrza są dowodem na to, że przestrzenie  biurowe tez mogą mieć swój urok i styl ,  i nie muszą mieć wykładziny w kolorze sięniebrudzącym i szarych ścian.
Zachęcam do kolorowego popatrzenia na świat.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz