piątek, 19 czerwca 2015

WAKACYJNA ŁAZIENKA.

Długi weekend , długi weekend i po długim weekendzie.
Udało mi się jak jeszcze trwał, wyjechać poza Wawę i pomieszkać parę dni w domku z ogródkiem. Szczęśliwi Ci, którzy to mają na codzień! Nie wiem czy są oni świadomi, że to zupełnie inna jakość życia. Takie małe wakacje każdego dnia...

Wyjazd się udał, pogoda i towarzystwo super, ale, że nic nie trwa wiecznie,  to trzeba było z domku z ogródkiem do Wawy wrócić. Dobrze, że było dokąd wracać!

Ale...wygląda  na to, że domek zapadł mi mocno w pamięć, bo biorąc po powrocie kąpiel w mojej blokowej łazience, zamarzył mi się taka łazienka domkowa, urokliwa,  romantyczna, dla mnie wakacyjna.
Ok, nie będę narzekać na swoją, bo po pierwsze nie jest zła, a po drugie dobrze, że w ogóle jest. Ale gdybym miała domek, a  w nim łazienkę, to nie miałabym zupełnie nic przeciw temu, żeby wyglądała ona jak jedna z tych poniżej.

Np. tak :
pinterest.com

albo tak:
bloglovin.com
Ta też jest pełna uroku. Zasłonka na spłuczkę mnie urzekła:
buzzfeed.com
Tu trochę wplótł się świadomy dizajn, ale  mi się podoba:
buzzfeed.com
Ta, z wielkim oknem, to bajka:
design-vox.com
Ta, niby ciemna, ale cała w zapachu drewna:
design-vox.com
Tu znowu te okna! 
design-vox.com
flickr.com
Tej chyba nie muszę zachwalać. Relaks z widokiem :
interiorbystudiom.com
Tutaj wersja romantyczna:
lookslikewhite.com
I zamykające mój zestaw takie dwie:
lookslikewhite.com
thesignfiles.com

Łazienki przyjemne dla oka, prawda?
Pewnie też przyjemne dla ciała i ducha...Same plusy?
Nie, nie! Znalazłam też minus! Yes!
Ciężko by było mi z takiej łazienki rano wyjść do pracy...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz