środa, 12 sierpnia 2015

BIURO W BOSTONIE.

Ostatnio przeglądałam różne wnętrza biurowe i znalazłam wnętrze biura, w jakim mi pracowałoby się bardzo przyjemnie.
Biuro znajduje się w Bostonie i jest siedzibą agencji nieruchomości.
Zaprojektowane zostało przez bostońską  pracownię Touloukian Touloukian.
To co rzuciło mi się w oczy to był sufit.
Odkryty, goły, wersja sauté... Bardzo przyjemna wersja.
Podobno wcześniej właściwe sklepienie było ukryte pod sufitem podwieszanym. Przy remoncie odkryto jego prawdziwy kształt i postanowiono to wykorzystać jako atut nowego miejsca.
Wokół surowego sklepienia skupił się cały zamysł stworzenia nowych przestrzeni.

Zimny beton i pluszowe obicia kanap. Dużo szkła i meble w drewnie.
Styl surowy, ale udomowiony. 
Proszę oto on:

homeadore.com
homeadore.com
homeadore.com
homeadore.com
homeadore.com
homeadore.com
homeadore.com
homeadore.com

Pracowałam w kilku miejscach i jeżeli o mnie chodzi to  charakter miejsca pracy  ma znaczenie i zdecydowanie przyjemniej pracuje mi się w miejscach ładnych. A to biuro zdecydowanie do takich należy.
Nieprawdaż? 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz